-mitt liv i vardagen

Alla inlägg under april 2010

Av lillakrypetclara - 28 april 2010 21:04

idag var skolan lite sådär, det var iaf min första dag denna vecka. det var skönt att vara hemma lite :) jag kunde inte heller va med på träningen  för jag vilar upp mig lite till cupen för man har ju lyckats blivit sjuk som ni säkert har läst :/

sista timmen var iaf bäst xD ottis är alltid lika !

-Jag tror jag har feeber :S (ottis sa det)


aja skiit i det. det var iaf kul och så lyckas man ju förstöra sin bild :S haha  x)

man är ju som man är xD


På fredag smäller det tjejer xDDD <333



         2  dagar kvaaaar (a'    

 

 

Av lillakrypetclara - 27 april 2010 20:39

Dagen blev ju inte så lyckad idag heller:/

det blev ingen ridning och ingen frisk het idag heller :S

det är ju inte det bästa veckan att bli sjuk på :((

 

Jag är sjuk, har varit hemma från skolan i två dar, skippar ridningen och så går man på cupen <3  Vad gör man inte för det bäästa laget ?!



Cha chha

 (L)

Av lillakrypetclara - 27 april 2010 12:38

Ja då fick man ju vara hemma idag också men det är bara bra (fast ändå inte)

- det är bra att vara hemma så man slipper vara i skolan å jobba och så får man äta GLAASS ! x) + att jag kanske blir frisk till CUPEN ! xD

 

- det är inte bra å vara hemma för att det är tråkigt,,,  

 

MSN nååågon ! <3  

 

LÄÄngtar till cupen tjjejjer (L)

 

Bloggar mera om denna piss dag senare ;S

 

 

Host*

cHarÅ <3

 

Så här säger jag om denna arsel-dag ! ----> 

Av lillakrypetclara - 26 april 2010 20:44

Ja dagen har ju inte varit den bästa i mitt liv :/

1.vaknade med snuva mitt i natten

2. det bara fortsätter att rinna ur näsan

3. jag vaknar halv sju och mår bara helt piss

4. går ner och säger till mamma att jag inte tänker gå till skolan

5. hon fattar och jag får vara hemma

6. mkt mera men örk inte skriva....




Jag hatar att vara sjuk och det ska ju hända bara för att vi ska på cup ! 

Önskar att man bara kunde spola bort den här j*vla sjuukan !!! 

Av lillakrypetclara - 26 april 2010 15:30

Men sitter ju här hemma och bara trökar ihjäl sig !

för första gången vill jag till skolan å bara träffa allt folk ! <3

hatar å va hemma ! fast ändå inte :/


  I want -------------------->>>>>> ICE CREAM !

 







  

Av lillakrypetclara - 26 april 2010 12:18

Ja då var man ju sjuuuk idag   

-inte bra !!!

F*n vi ska ju spela cup i helgen men jag ska vara med även om jag är sjuk då !!!

Jag har ju APAN xD  

jag har haft lite sjuk myys <3


Min frukost:

-Jalapeno nuts !

-Safari yoghurt !

-Falukorv !

-Vatten !


najjs asså <333 !

Av lillakrypetclara - 26 april 2010 11:59

igår :

 

Ridningen med moa var bara helt skit ingen av oss tyyp fattade någonting. moa hade skrivit ut två papper med "ryttartestet" och dom stämde tyyp inte men jag tror att vi kom på hur vi skulle göra :/ vi körde igenom tre gånger, det gick tyyp sådär. sista gången gick bäst. men då var jag "ledarhäst" så då var jag först. och som ni vet så är ju inte min ponny den snabbaste av alla (ibland) så moa tyyp körde rakt in i häcken på rocket (mitt fel) men han var nog trött för dagen innan <3 :))

 

Kaninhoppningen med alla kaniner gick skiit bra ! moa tog med sig sin kanin Ida (smeknamn) hon ville inte riktigt hoppa åt det hållet vi ville så hon tog sitt eget lilla håll. hon och mimmi <3

Mimmi var bäääst igår ! hon var som en liten gudinna (a'

Mimmi är den som alltid hoppar <3

Mimmi är alltid den som är minst ;*

Gismo fick inte hoppa igår, för varken jag elr mamma orkade hoppa med den där pissomannen. så jag och mamma turades om att hoppa med den stora klumpen Xet <3

-Jag älskar min ninisar <3333333

 

Hejj då ;*

Av lillakrypetclara - 25 april 2010 11:22

  idag blir det att träna lite knäcke cup med Moa ;))

så tar hon med sin kanin så ska jumpa lite med dom =)

det kmr säkert gå bra xD <3

Bloggar mera om ridningen och kaninhoppningen sen     



Jag har fixxat apan till cupen xDD !!!

Presentation


När du ändå är här så kan du väl passa på att kika lite ;* !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards