-mitt liv i vardagen

Alla inlägg under oktober 2010

Av lillakrypetclara - 15 oktober 2010 16:31

cha chha,

nu sitter jag här och lyssnar på musik och kollar

på simpsons ;)

skoldagen idag var väl inte så intressant men men,

imon så blir det seriens första match :D

till cafeterian så ska jag baka rutor ;P gôtt !

men sen så är det een tragisk grej jag måste berätta,

hopptränaren som varit på klubben iblan,

har nu avlidit ;'( fredrik Whalert .....


hejj då


kram §

 

    

 

  XD


Av lillakrypetclara - 9 oktober 2010 21:23

(L)

 idah så var det kaninhopptävling borta i Gagnef =)

jag hade med mig tre kanuttar, Gismo,Mimmi och Sockan =D

det var Sockans första tävling :p

det blev kanske inte världens bästa resultat men

det skitér jag i !

för han var så duktig <33333

gismo var också jätte duktigt! men han fick tre fel =/

mimmi som vanligt, tävlade i mini-klassen =D

kom 4/6 skojj ! (Y)


sen när man kom hem efter det så var det ju bara att gå in och a en macka i magen och sedan hästen i handen och ut och gå,

vi gick bort till slalombacken :) som tur var så

landade det inga älglusar på oss :S som i tordags morgon,

jag satt och åt frukost så kände jag att det killade i nacken så då tog jag det i nacken och la det på bordet, och där ligger en äcklig j*vla älglus :S morr...

sen så skulle jag pcka tills imorgon :D för imon är det Lokal tävling (hoppning, ponny) i Sveden =D skojj !

men jag vet inte hur det går med rockets hovar :S för

hovslagaren kmr aldrig så dom har börjat spricka :S


men men jag ska ha en blå gul rosett !!!

=) (L)


kram §                              LOVE

 

 

  

Av lillakrypetclara - 3 oktober 2010 22:14

   Min lilla bebis <33 Bebisplutt (L)

Av lillakrypetclara - 3 oktober 2010 21:24

hallou.


idag så vaknade jag av att jag trodde att jag skulle till skolan :O

men så var det ju inte -.- puhh !

sen så fort man har ätit är ddet bara att gå ut och träna kaninerna ;)

till km:et på lördag, det är två dagar men jag kan bara vara med

på lördagen för på söndan så ska jag tävla i sveden :D

kl 2 så är det hoppträning för fredrik ^^

jag hade min stora ponny :P Celina <3

jag hoppade 1m :O :D

det var ju för f*n skit kul ju :P

sen när jag kom hem så´var det ju bara att städa åt kaninerna -.-

jag hatar det, men det måste göras , så då upptäckte jag att Xets

benring höll nästan på att skära in i benet på hnm :O så jag

ringde till mamma och sa det .

så nu i kväll klippte vi bort den, så nu får han bara leva kanin :P

han slut poäng blev 92 =) det var det bästa han fick under sin period som ut ställningskanin (L)

jaja. imon är det iaf skola >.< morrr......

hate it !


-GLÖM INTE KOLLA MIN OCH EMMYS BLOGG ;)

WWW.HUBBABUBBAH.BLOGGPLATSEN.SE   


kram §


  



  



Presentation


När du ändå är här så kan du väl passa på att kika lite ;* !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards