-mitt liv i vardagen

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

skolan :P

Av lillakrypetclara - 28 januari 2011 14:43

hejsan

gick till skolan idag då :P

precis som Paulina ville :D <3

gick väl bra det också =)

jag tror nog att jag ska till fg sen :)

men jag har inte skrivit upp mig på taco kvällen så jag vet inte :S

det är nämligen tacokväll på fg ;)

imon är det match mot hedemora i hedemora xD

hehe hoppas väl på en vinst :D

Komma och kolla ?? ;D

[LYCKA TILL ?]

=[] fick bara lov att testa en ny gubbe :P


n har paulina precis packat klart ;)

sen ska vi leta efter hennes tatuerings maskin XD

ska väl vara lite barn av oss =P


men det var lite svårt att skriva alldeles nyss eftersom hon

hoppade i sängen XD


hejdå §

jusst det det gick bra andra dagen som blondin bella  <33


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lillakrypetclara - 28 februari 2011 22:38

hejjsann, nu har jag bytt till   devote.se ! gå in och kika på min nya blogg! ;) <33   claraaringseen.devote.se   vet ej hur mkt jag kmr fortsätta skriva på bloggplatsen.se , så gå helst in och kolla på devote.se ;) <3333333   ...

Av lillakrypetclara - 27 februari 2011 22:07


jag funderar på att byta till devote.se ??? är det bar tro :S <3    ...

Av lillakrypetclara - 27 februari 2011 21:26

asså shiit va jag är dålig på att uppdatera min blogg !!! :O nu ska jag berätta lite kort om vad som hänt ;)   match vann --> 8-2 kanintävling hästhoppning sovit hemma hos ella :p sportlov pimplat.   Match: det var match för ...

Av lillakrypetclara - 10 februari 2011 19:59

hoppsan det var ett tag sen,  glömde tyyp bort att jag hade en blogg xD jaja, men det var väl inge spec för det har inte hänt ngt  märkvärdigt :) på lördag så är det hemma mtach igen mot samuelsdal =P hoppas väl på att det kmr gå bra ;)  ...

Av lillakrypetclara - 3 februari 2011 14:51

slänger in ett litet kort inlägg ;)   idag i skolan så åkte vi pulka/madrass det gick väl bra =) sen så grillade vi också :P det var gott.  grillde marchmallows och korv:D    sista gången jag och paulina skulle åka så åkte vi på hoppet ...

Presentation


När du ändå är här så kan du väl passa på att kika lite ;* !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards