-mitt liv i vardagen

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av lillakrypetclara - 1 januari 2011 20:06

hejsan igen <3


när jag skulle ut och rida på rocket vid tre så gick det bra i början

men sen så gick det f*n inge bra ! 

jäkla gubbe säger jag bara ! han ville inte alls gå.

bara för att det stod massa får där och en maskin på åkern "/

jag skrek åt honom och drev som bara fan !

men han ville inte gå framåt... 

så då testade jag att backa neråt.

det gick bra,,, iaf så långt jag kom :/ 

jag backade en bit sen tänkte jag att han inte skulle se dem längre.

men där trodde jag rejält fel ! jag svängde honom framåt men 

då fick han syn på dom igen och bara kastade sig framåt "/

sen så gjorde han en lite bockserie, så att jag nästan flög av ...

men han ville ju inte gå ner där alls så jag fick gå en annan väg

jag orkade inte krångla med honom. det gick bra att gå andra vägen iaf. 

men han var fortfarande töntig för allt !

när jag skulle gå tillbaka så skulle han krångla med en höbal oxå >.< 

HÄST !!! fy fan va arg jag va ! jag skrek och slog på honom och drev för allt jag var värd !!! så jag rev i och morra åt honom och då gick han ju. 

men han har faktiskt inte varit ut på länge så jag förlåter honom <333

men ändå liksom  man behöver inte fjolla för allt !


Träning med Celina <3

direkt efter jag kom hem med rocket så gjorde jag iordning Celina 

och gick upp till ridhuset. jag och Ella skulle hoppa lite =)

pappa hade lektionen för oss ;)

det gick faktiskt jätttebra ! :D men det var inte riktigt hoppning

det var lite markarbete och två kryss på kanske 60 =) 

det var roligt kanske blir lite samma sak nästa helg =D


imon så fyller pappi år, 45 xD

har en present =D

jag ska nog börja packa imorgon också <33


hej då (L)

  


   Min Älskade lilla Pytte <333 (L) Miss you <3

Av lillakrypetclara - 1 januari 2011 11:15

tjenare !


Gott nytt år på er alla !

igår så var det mkt raketer i luften vid tolv slaget ! 

jag försökte också att fota lite men det gick inte så bra :(

det blev bara massa gröna streck över halva bilden...

piss kamera -.-

det var ett roligt ny år =)

sen så skulle jag gå ner en trappa 

fast man gör så där bakom ett bord eller så

och så går man längre och längre ner med benen. 

aja, jag gjorde så sen så blev det så jobbigt åt benen

så jag slutade och så dängde jag in huvudet rakt in i kanten på

pianot >.< inte så skönt ! har fortfarande ont :/


sen vid fyra fem tiden ikväll så ska jag vara 

uppe i ridhuset och hoppa tsm med ella =)

jag hoppar på Celina och Ella på Shade antar jag ;) 

ska bli kul :D

men jag måste bara åka slalom snart ! -.- 

känns som om det var jätte länge sen "/


imon fylller pappa år =) skojj :P

har fixat en present men det tänker jag inte skriva xD


den 4 så åker vi till Uppsala =D CUP !

man får väl hoppas på att det går bra ! C:


hej då   

 


   haha <3 fick bara lov XD  

Presentation


När du ändå är här så kan du väl passa på att kika lite ;* !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards