-mitt liv i vardagen

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av lillakrypetclara - 2 januari 2011 21:47

hejsan <3


idag efter jag bloggat imorse så gick jag ut till kanuttarna =D

var länge sen dom hoppade :P

men dom var duktiga ! ;)

men peppi j*kla nervsystem !!!

hon bara hoppar fram och tbx ;( 

egentligen skulle jag packa till cupen idag med

det orkar jag inte så det får bli av imon ist =)

sen så måste jag också blåsa upp luft madrasserna för

att kolla vilken det är punka på... 

fick ju liksom sova på hårda golvet förra cupen.

för all luft gick tyyp ut

morr gjorde lite ont :S

fast det var inte bara min madrass som fick slut på luft -.-

det var flera som fick sova på golvet xD


som ni alla kanske förstått så kommer jag inte att blogga på

tyyp tre dagar men jag tror väl att ni överlever utan mitt bloggade x)

nu ska jag logga in på facebook och lite annat x> <---hehe ny gubbe kom jag på nu

söt va =>

jaja, hej då <33 


  


   Lilla Ställisen (L)

Av lillakrypetclara - 2 januari 2011 11:44

hejsan   


idag så fyllde pappa år =D 

han fick sin lilla present ifrån mig:) han blev jätte glad !

det var en mugg som det var en ryttare och häst (dressyrekipage)

han tyckte väldigt mkt om den !

nu snart ska jag väl ut och springa med lite kaniner =)

hoppas att jag får tag i lilla Peppi <3

hon blev lite skraj i början för ställa skrämde henne "

jag vill åka slalom snart men har ingen att åka med...


hej då kanske bloggar i kväll <33


   


   Lilla älsklingen <333   

Presentation


När du ändå är här så kan du väl passa på att kika lite ;* !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards