-mitt liv i vardagen

Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

men herregud va jag är dålig på att uppdatera !!!

Av lillakrypetclara - 27 februari 2011 21:26

asså shiit va jag är dålig på att uppdatera min blogg !!! :O

nu ska jag berätta lite kort om vad som hänt ;)


match vann --> 8-2

kanintävling

hästhoppning

sovit hemma hos ella :p

sportlov

pimplat.


Match:

det var match för ett tag sedan i falun. vi spelade mot falu ibf 2 

vi vann med 8-2 :P

jag gjorde mål och två assist. den matchen kändes bra <3


kanintävling: 

kanintävlingen var igår. jag,ella och emma var där. det gick varken bra för mig elr ella. men för emma gick det jättebra ! :P <3

hon fick placering med Allfi :) 


hästhoppning:

till kluben har vi hittat en ny hopptränare. hon heter Tina. 

hon är jättebra tycker jag! ni får fråga nåt om ni undrar !


Sovit hemma hos ella:

från lördagen till söndagen så sov jag hemma hos ella :P

vi hade skit kul! kl tio så gick vi ut och gav hästarna och kaninerna mat =)

sen när vi var klara med det så gick vi till andra sidan vägen med sally och lekte lite i en snöhög. vi stod på toppen av högen så hoppade vi rakt ut och landade i snö upp till knäna xD när jag sitter där nere så går sally ner och hämtar min mössa och springer iväg med den xP kmr en vidoe på det xD <333


så har vi ju nyss fått sportlov :D <33 

innan sportlovet så hade vi friluftsdag på torsdagen så var jag och pimplade på runn i -27 -.- inte najjs.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lillakrypetclara - 28 februari 2011 22:38

hejjsann, nu har jag bytt till   devote.se ! gå in och kika på min nya blogg! ;) <33   claraaringseen.devote.se   vet ej hur mkt jag kmr fortsätta skriva på bloggplatsen.se , så gå helst in och kolla på devote.se ;) <3333333   ...

Av lillakrypetclara - 27 februari 2011 22:07


jag funderar på att byta till devote.se ??? är det bar tro :S <3    ...

Av lillakrypetclara - 10 februari 2011 19:59

hoppsan det var ett tag sen,  glömde tyyp bort att jag hade en blogg xD jaja, men det var väl inge spec för det har inte hänt ngt  märkvärdigt :) på lördag så är det hemma mtach igen mot samuelsdal =P hoppas väl på att det kmr gå bra ;)  ...

Av lillakrypetclara - 3 februari 2011 14:51

slänger in ett litet kort inlägg ;)   idag i skolan så åkte vi pulka/madrass det gick väl bra =) sen så grillade vi också :P det var gott.  grillde marchmallows och korv:D    sista gången jag och paulina skulle åka så åkte vi på hoppet ...

Av lillakrypetclara - 2 februari 2011 18:29

hejjsAN   idag i skolan så var det ju hur halt som helst "/  jag ramla i trappen, egentligen skulle jag bara stå där  men då ramlade jag xD jaja iaf så kåg jag där och det gjorde ont och jag blev kall -.- men sen kom jag loss iaf xP sen...

Presentation


När du ändå är här så kan du väl passa på att kika lite ;* !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards