-mitt liv i vardagen

Direktlänk till inlägg 26 januari 2011

Ute med hästen;))

Av lillakrypetclara - 26 januari 2011 17:23

hejjsan 

idag var det skola och det var väl inge spec, skridskor var det också 

det gick väl bra men inte kul :((



ridturen:

när jag red iväg så kändes han pigg =) vilket jag tyckte var bra DÅ.

men sen när jag kmr ner till dom där jävla fåren så

börjar han ju och tööönta sig .... D:

så jag fick lov att hoppa av och sen gå förbi med hnm!

det gick då bättre iaf. 

sen så gick det väl bra hela turen. 

sen så var det ngn som stod ute och lassa ved i en skottkärra... 

men vad tror ni han gör då da >.< 

bara vänder och blir as rädd -.- TÖNT !


kl åtta är det träning C:

skojj ! <3

jag har precis lagt in lite bilder på datorn nu så ni får lite nya bilder att titta på nu :D


hejdå (L)

  


           heesten <33

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lillakrypetclara - 28 februari 2011 22:38

hejjsann, nu har jag bytt till   devote.se ! gå in och kika på min nya blogg! ;) <33   claraaringseen.devote.se   vet ej hur mkt jag kmr fortsätta skriva på bloggplatsen.se , så gå helst in och kolla på devote.se ;) <3333333   ...

Av lillakrypetclara - 27 februari 2011 22:07


jag funderar på att byta till devote.se ??? är det bar tro :S <3    ...

Av lillakrypetclara - 27 februari 2011 21:26

asså shiit va jag är dålig på att uppdatera min blogg !!! :O nu ska jag berätta lite kort om vad som hänt ;)   match vann --> 8-2 kanintävling hästhoppning sovit hemma hos ella :p sportlov pimplat.   Match: det var match för ...

Av lillakrypetclara - 10 februari 2011 19:59

hoppsan det var ett tag sen,  glömde tyyp bort att jag hade en blogg xD jaja, men det var väl inge spec för det har inte hänt ngt  märkvärdigt :) på lördag så är det hemma mtach igen mot samuelsdal =P hoppas väl på att det kmr gå bra ;)  ...

Av lillakrypetclara - 3 februari 2011 14:51

slänger in ett litet kort inlägg ;)   idag i skolan så åkte vi pulka/madrass det gick väl bra =) sen så grillade vi också :P det var gott.  grillde marchmallows och korv:D    sista gången jag och paulina skulle åka så åkte vi på hoppet ...

Presentation


När du ändå är här så kan du väl passa på att kika lite ;* !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards