-mitt liv i vardagen

Alla inlägg under december 2010

Av lillakrypetclara - 31 december 2010 12:15

Hejsan ! <3 

nu sitter jag här och fipplar lite med datorn, längtar till cupen ! :D

men vem gör inte det liksom xD

Bl.a så sitter jag oxå här och letar recept, vi vet liksom inte vad vi ska äta till

förrätt eller efterrätt :/ men det måste ju vara något gott ! ^^

jag vill inte liksom ha bara glass och lite typ frukt coctail :s 

visserligen så är det ju gott men inget jag vill ha på nyårsafton :/

jaja, får väl se vad vi hittar på =)

mamma fick ta hästana idag, sov till tio idag också..

sköönt ! 

sen när hon kommit tillbaka från en liten tur med Rocket med kälken så 

fick jag gå ut i pyjamas och fota lite :)

hejj då nu ska jag åka till konsum och handla lite =)


  


Gott nytt år förresten xD  

Av lillakrypetclara - 30 december 2010 23:48

Sådär ja !


Nu drar jag igång en frågesport här !

Så här går det till :

Jag har skrivit 10 frågor om mig själv och dom ska ni svara på ;)

ni bara kommenterar svaren som ni tror att dom är =) 

Svårare än så ska det inte vara xD

Den/ Dom som har svarat rätt på alla

frågorna får en länk på min blogg om sin

egen blogg ;) 

om du inte har någon blogg så kan du ändå vara med 

och tävla om äran :D

Nu får vi se vem som vet mest om mig ! :P

Men ni får lite ledtrådar så det inte blir alldeles för svårt :)


Fråga 1 :

Om min favvofärg inte skulle vara rosa vilken skulle det vara då ?


1. Lila

X. Grön 

2. Blå


Fråga 2 :

Hur många djur bor det i mitt stall ?


1. 3

X. 1

2. 4


Fråga 3 :

Hur mycket väger min största kanin, ungefär ?


1. 5 kg

X. 7 kg

2. 10 kg


Fråga 4 :

Vad heter rasen på mina hundar ?


1. Pudel

X. Mudi

2. Pumi


Fråga 5 :

Vad tycker jag bäst om ?


1. Popcorn

X. Cheesballs

2. Chees crunchez 


Fråga 6 :

Hur många ggr har jag varit utomlands ?


1. 4 ggr

X. 1 gång

2. ingen alls


Fråga 7 :

Hur gammal är min minsta häst ?


1. 13 år

X. ska fylla 11 år

2. 14 år


Fråga 8 :

Vem är min favorit artist ?


1. Michael Jackson

X. Justin Bieber

2. Rabih Jaber


Fråga 9 :

Hur många ggr har jag varit på Gröna Lund och Liseberg ?


1. 2 ggr på varje 

X. 1 gång på Gröna Lund och 2 ggr på Liseberg

2. 1 gång på varje


Fråga 10 :

Hur många djur har jag ?


1. 10 djur

X. 6 djur

2. 12 djur



Utslags Fråga :

Vad är det för slags djur jag har, och vilka sortes djur är det ?


Lycka Till ! (L) /Lillakrypetclara

Av lillakrypetclara - 30 december 2010 18:33

Cha chha, <3


idag så blev det en liten chill dag hemma :P

kollade på tv och gick ut lite med doggarna :)

det var inte en så rolig dag då, men iaf nåt.

det kändes som om dagen gick skit fort bara för att 

jag vaknade klockan 10 ;) (jag brukar inte göra det) ;P


just nu sitter jag här i lite "myskläder" ^^

känns bra XD

Lyssnar på Michael Jackson och Hollywood Tonight :D

Super bra låt !   


Imorgon som kanske alla vet så är det ju NYÅR :D

Kommer att bli skojj med det nya året !  <33

Den 1 januari är det bara 9 dagar kvar tills skolan börjar :S

(tror jag iaf)

4-6 Januari är det cup :D skrev det igår jag vet ;-)

men längtar bara så j*vla mkt !! :D

Jag tror att vi får en tröja från Storvreta xD

jag tkr om tröjor :P


men sen så tror jag inte att det var så mkt mer att skriva om :/


ska väl ut och rida i mörkret nu -.- 

orkar inte...


kram §


  


   Yippie ;D

Av lillakrypetclara - 29 december 2010 12:45

Tjenis


Sitter här på mammas jobb, har precis varit ute på lunch. Åt på China Restaurante =)

det var super gott ! Det godaste var räkchipsen och köttet ;D

Måste bara äta där igen !

sen ikväll är det träning :P

Nästa vecka 2011 bär det av till Uppsala :D

Storvreta cup ! skojj skojj ! :P

hoppas att det går bra för oss ! :)


Min lilla putte Rocket har varit skadad och har fått vila i en vecka och lite till. så vi håller på att sätta igång honom nu ;)

men det går ju bra det =)

det hade liksom lossnat en bit ifrån hoven, nästan

som att en bit av nageln och nagelbandet har lossnat ;/

Låter inte så skönt ...


Julafton!

I julklapp fick jag massor av grejer =D

Top 3-lista:

*Kinect till xbox 360

*Michael Jacksons Nya Album

*Luva till Celina

        =D 


de tre sakerna tyckte jag mkt om !!!


men det är ju alltid lika roligt med Kalle Anka och den den dära

arapappapaprarapa fågeln xD

han är ju bäst !


efter jobbet så åker vi till Rosa huset och

ska fixa lite tyg ;)


hejj då


puss och kram ;*


och gott nytt år på er alla ! :D


kram §Världens bästa låt från The King of pop ! (L)


Av lillakrypetclara - 17 december 2010 12:29

YEAHJ  !



JULLOV !!!!!!


Äntligen så slipper man skolan och kan springa från h-vetet !!!

Är bara så jäkla glad ! :D


Julkramar på er allihopa ! <333333 (L)



kram § 

  

Av lillakrypetclara - 11 december 2010 22:47

Tjinixen ;)


idah så åkte vi till Ambond sport i Rättvik =)

köpte nya stavar, 

sen så fick jag ta över eriks skidor :/ 

inte de snyggaste elr ???

ska väl inviga grejerna imon :P

ska åka med erik.


har ju varit sjuk men är väl på bättringsvägen :D

det är ganska jobbit att prata i stora mängder. 

jag är ju liksom inte van vid att prata lite xD


som sagt så blir det backen imon :P

YEAJH ! (L)


hejj då nu ska jag lyssna på musik och spela lite ;P


     Min älskade lilla söta ponny <333333333333333333333333333

Kommer föralltid att älska dej (L)


Av lillakrypetclara - 10 december 2010 21:29

  Nu ska jag titta på Cirkus Möller :P 

skojj skojj :D





Av lillakrypetclara - 10 december 2010 11:58

tjena


igår var jag oxå hemma från skolan.

nu sitter jag här och lyssnar på justin bieber 

och chattar mee paulina hon är också hemma och

är sjuk :P skönt att vara hemma nu när det är lucia xD

mamma ringde alldeles nyss och sa att hästarna 

stod och hängde över tråden. jag fick gå ut och fixa tråden =)

skönt med lite luft :P

alldeles snart så ska jag gå ner och äta min luch =)'

PANNKAKOR :D

gôtt ! <3

sen så blir det väl lite mys i soffan och äta godis

och chili nötter :D

TASTY :P

hejj då


kram §


  


   Gismo (L)

Presentation


När du ändå är här så kan du väl passa på att kika lite ;* !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards