-mitt liv i vardagen

Alla inlägg under januari 2011

Av lillakrypetclara - 29 januari 2011 21:21

MATCH !


matchen mot hedemora idag gick bra !

alla perioder gick bra ! vi ledde hela matchen 

förutom de sista minuterna de slängde in ett mål då

då blev det 7-8 till dom sen så gjorde vi ett mål till och då blev det 

8-8 :D blev glad då, men vi kunde fått vinna tkr jag !

jag tror nog att jag gjorde en assist till engla, 

jag tror då att det var hon. elr så var det moa =)

jaja, det gick ju bra iaf ! <333


imon är det hoppträning på klubben halv tio =D

ska gå upp vid åtta, men det blir inga problem ;)


nu ska jag gå ut och ge kaninerna mat och mocka lite :)


hejj då <33

  


Av lillakrypetclara - 29 januari 2011 08:57

Godmorgon !


nu sitter jag här vid datorn :P

taggar till matchen i Hedemora ;D


än en gång --> LYCKA TILL ?!

ja,jag tkr iaf att ni ska komma och kolla på oss ! <3

Får väl se sen hur det går att spela som lilla BLONDI :D

men det lär väl gå bra (L)

jag skriver resultatet senare i kväll :P


imon är det hoppträning =D

med Celina Pina <3 :d 

Hihi 


hejjdå <33

  


   Min poinei <33333333333333333333333333333333333333333333333
33

LOVE YOU 4-EVER (L)(L)(L)(L)

Av lillakrypetclara - 28 januari 2011 14:43

hejsan

gick till skolan idag då :P

precis som Paulina ville :D <3

gick väl bra det också =)

jag tror nog att jag ska till fg sen :)

men jag har inte skrivit upp mig på taco kvällen så jag vet inte :S

det är nämligen tacokväll på fg ;)

imon är det match mot hedemora i hedemora xD

hehe hoppas väl på en vinst :D

Komma och kolla ?? ;D

[LYCKA TILL ?]

=[] fick bara lov att testa en ny gubbe :P


n har paulina precis packat klart ;)

sen ska vi leta efter hennes tatuerings maskin XD

ska väl vara lite barn av oss =P


men det var lite svårt att skriva alldeles nyss eftersom hon

hoppade i sängen XD


hejdå §

jusst det det gick bra andra dagen som blondin bella  <33


  

Av lillakrypetclara - 27 januari 2011 13:52

hejjsan


idag är jag hemma och är sjuk :(  ?  :)

imorse så var jag jättevarm liksom HET !

så klämde det på sidorna av huvudet oxå, 

så jag fick vara hemma idag =)

här ätit glass och lunchen blev makaroner och korv :P


jag blev sjuk pga att jag färgade håret igår och medan 

jag väntade på att det skulle "gro in" så satt jag där inne 

och läste. så det var nog ångorna från färgen som jag reagerade på...


men imon hoppas jag på att gå t skolan och visa mitt hår :D

paulina har så tråkigt så jag måste komma xD <33


just nu sitter jag här och lyssnar på baby monkey XD (Y)

på lördag är det match i Hedemora, hoppas väl på att kunna vara med =P


hejjdå <33

  


      FÖRE <3   Håller på =D  EFTER <3  

Av lillakrypetclara - 26 januari 2011 17:46

Kanske ska färga håret idag xP 

till blond :D 

hoppas väl på att det blir fiiint <333


kram § <33

  

Av lillakrypetclara - 26 januari 2011 17:23

hejjsan 

idag var det skola och det var väl inge spec, skridskor var det också 

det gick väl bra men inte kul :((



ridturen:

när jag red iväg så kändes han pigg =) vilket jag tyckte var bra DÅ.

men sen när jag kmr ner till dom där jävla fåren så

börjar han ju och tööönta sig .... D:

så jag fick lov att hoppa av och sen gå förbi med hnm!

det gick då bättre iaf. 

sen så gick det väl bra hela turen. 

sen så var det ngn som stod ute och lassa ved i en skottkärra... 

men vad tror ni han gör då da >.< 

bara vänder och blir as rädd -.- TÖNT !


kl åtta är det träning C:

skojj ! <3

jag har precis lagt in lite bilder på datorn nu så ni får lite nya bilder att titta på nu :D


hejdå (L)

  


           heesten <33

Av lillakrypetclara - 23 januari 2011 18:44

hejjsan sitter här och kollar på teve har precis

spelat kinect med erik. gick bra för mig ibland ;( 

men inte mkt. men han har ju kört det lite mer än mig .

jag blev lite arg på hnm då ! slog honom och lite sånt ! 

han slog tbx lite då & då C:



kram § 


  

Av lillakrypetclara - 23 januari 2011 15:33

hejjsan 


kl ett halv ett var det hemmamatch mot Gustafvs IK

hehe :D

vi vann 4-3 ;D  super skojj !


första perioden var det lite slapp. 1-0 t dom

andra 1-1 trorjag nog

tredje 4-3 :d

Moa gjorde 3/4 mål :D

jag tyckte att hela laget var jätteduktiga !


innan matchen så var jag ute och hoppade med kaninerna=)

sockan.peppi,mimmi och sockan :P

Mimmi & Gismo var bäst :D 

fast mamma hoppade med gismo, men hon sa sen att han var duktig.

peppi har ju haft lite problem med att hoppa men det gick faktiskt

jättebra =D sockan börjar få lite vårkänslor :S

inte bra !!! bara klättrar på mina ben...

men jag tvingade hnm att hoppa så du gjorde han det:)


imon är det skola :( morr.. skridskor hoppas väl

på att det går lika bra som förra vecka :P 

håller ju att läsa -> i taket lyser stjärnorna. 

jag läser den för att jag sen ska göra en bokrecension :P


hejjdå nu ska jag spela kinect med erik :P


  


   kul :P

Presentation


När du ändå är här så kan du väl passa på att kika lite ;* !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards