-mitt liv i vardagen

Direktlänk till inlägg 1 januari 2011

hoppning med celina :D

Av lillakrypetclara - 1 januari 2011 20:06

hejsan igen <3


när jag skulle ut och rida på rocket vid tre så gick det bra i början

men sen så gick det f*n inge bra ! 

jäkla gubbe säger jag bara ! han ville inte alls gå.

bara för att det stod massa får där och en maskin på åkern "/

jag skrek åt honom och drev som bara fan !

men han ville inte gå framåt... 

så då testade jag att backa neråt.

det gick bra,,, iaf så långt jag kom :/ 

jag backade en bit sen tänkte jag att han inte skulle se dem längre.

men där trodde jag rejält fel ! jag svängde honom framåt men 

då fick han syn på dom igen och bara kastade sig framåt "/

sen så gjorde han en lite bockserie, så att jag nästan flög av ...

men han ville ju inte gå ner där alls så jag fick gå en annan väg

jag orkade inte krångla med honom. det gick bra att gå andra vägen iaf. 

men han var fortfarande töntig för allt !

när jag skulle gå tillbaka så skulle han krångla med en höbal oxå >.< 

HÄST !!! fy fan va arg jag va ! jag skrek och slog på honom och drev för allt jag var värd !!! så jag rev i och morra åt honom och då gick han ju. 

men han har faktiskt inte varit ut på länge så jag förlåter honom <333

men ändå liksom  man behöver inte fjolla för allt !


Träning med Celina <3

direkt efter jag kom hem med rocket så gjorde jag iordning Celina 

och gick upp till ridhuset. jag och Ella skulle hoppa lite =)

pappa hade lektionen för oss ;)

det gick faktiskt jätttebra ! :D men det var inte riktigt hoppning

det var lite markarbete och två kryss på kanske 60 =) 

det var roligt kanske blir lite samma sak nästa helg =D


imon så fyller pappi år, 45 xD

har en present =D

jag ska nog börja packa imorgon också <33


hej då (L)

  


   Min Älskade lilla Pytte <333 (L) Miss you <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lillakrypetclara - 28 februari 2011 22:38

hejjsann, nu har jag bytt till   devote.se ! gå in och kika på min nya blogg! ;) <33   claraaringseen.devote.se   vet ej hur mkt jag kmr fortsätta skriva på bloggplatsen.se , så gå helst in och kolla på devote.se ;) <3333333   ...

Av lillakrypetclara - 27 februari 2011 22:07


jag funderar på att byta till devote.se ??? är det bar tro :S <3    ...

Av lillakrypetclara - 27 februari 2011 21:26

asså shiit va jag är dålig på att uppdatera min blogg !!! :O nu ska jag berätta lite kort om vad som hänt ;)   match vann --> 8-2 kanintävling hästhoppning sovit hemma hos ella :p sportlov pimplat.   Match: det var match för ...

Av lillakrypetclara - 10 februari 2011 19:59

hoppsan det var ett tag sen,  glömde tyyp bort att jag hade en blogg xD jaja, men det var väl inge spec för det har inte hänt ngt  märkvärdigt :) på lördag så är det hemma mtach igen mot samuelsdal =P hoppas väl på att det kmr gå bra ;)  ...

Av lillakrypetclara - 3 februari 2011 14:51

slänger in ett litet kort inlägg ;)   idag i skolan så åkte vi pulka/madrass det gick väl bra =) sen så grillade vi också :P det var gott.  grillde marchmallows och korv:D    sista gången jag och paulina skulle åka så åkte vi på hoppet ...

Presentation


När du ändå är här så kan du väl passa på att kika lite ;* !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards