-mitt liv i vardagen

Direktlänk till inlägg 24 april 2010

<33333333333333

Av lillakrypetclara - 24 april 2010 19:44

Jag får bara lov att säga det:

Bra match igår tjejer !!! Snygga mål oxå såklart ;* 

Första matchen vi vann <333    


7 - 4 till Bjuuuuuursååås !

______________________________________________________________________



Hela dagen med Bubba idag ! :


Först så kom hon hit så då hoppade vi höjd hopp fast det blev tyyp inge höjdhopp utan det blev tyyp höjd-läng xD Men dom hoppade iaf.

Emmy tog med sig Melon och så fick han va i Rockets och Spottens box sen fick han va ute å sola lite i hagen som mamma gjorde upp =) sen var jag å Bubba i stallet å fixade hästarna tills vi skulle rida ut ;)

vi fick lov att vänta på mamma som skulle in till stan.

sen bar det bara iväg å ut å rida och det gick så bra så !!!


Å jag visade Bubba min lilla favorit när jag är ute å rider med ett spööö x)


Sen fikade vi innan Annika skulle komma sen fick min lilla älskling åka hem och lämmna mig här helt ensam   


Saknar dejj redan min ällsklingggg !!!


Till min Bubba ------>    


Pleas help mee <3


Byye ;*







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lillakrypetclara - 28 februari 2011 22:38

hejjsann, nu har jag bytt till   devote.se ! gå in och kika på min nya blogg! ;) <33   claraaringseen.devote.se   vet ej hur mkt jag kmr fortsätta skriva på bloggplatsen.se , så gå helst in och kolla på devote.se ;) <3333333   ...

Av lillakrypetclara - 27 februari 2011 22:07


jag funderar på att byta till devote.se ??? är det bar tro :S <3    ...

Av lillakrypetclara - 27 februari 2011 21:26

asså shiit va jag är dålig på att uppdatera min blogg !!! :O nu ska jag berätta lite kort om vad som hänt ;)   match vann --> 8-2 kanintävling hästhoppning sovit hemma hos ella :p sportlov pimplat.   Match: det var match för ...

Av lillakrypetclara - 10 februari 2011 19:59

hoppsan det var ett tag sen,  glömde tyyp bort att jag hade en blogg xD jaja, men det var väl inge spec för det har inte hänt ngt  märkvärdigt :) på lördag så är det hemma mtach igen mot samuelsdal =P hoppas väl på att det kmr gå bra ;)  ...

Av lillakrypetclara - 3 februari 2011 14:51

slänger in ett litet kort inlägg ;)   idag i skolan så åkte vi pulka/madrass det gick väl bra =) sen så grillade vi också :P det var gott.  grillde marchmallows och korv:D    sista gången jag och paulina skulle åka så åkte vi på hoppet ...

Presentation


När du ändå är här så kan du väl passa på att kika lite ;* !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards