-mitt liv i vardagen

Alla inlägg den 18 november 2010

Av lillakrypetclara - 18 november 2010 19:22

hej <3


jag måste bara fråga !

tycker ni läsare att det är jobbit att läsa när det är rosa och svart ?????

måste få veta så att min blogg kan bli bättre på olika sätt ;)


Idag så har jag var it duktig !!!

När jag kom hem så tog jag in Celina och red runt elljus spåret två varv helt själv. sen när jag kmr hem så tar jag nästa häst och rider själv ute på banan tycker att jag är duktig =D fast det var lite tråkigt att göra allt själv "/

men det är skönt att ha det gjort :P sen vid åtta ska jag se på vampier diaries :P

det är bra ;)

sen i skolan idag så tog vi spruta mot mässling påssjuka och röda hun :S

det kändes inget specciellt då da men man var ju nervös innan.... huua

nu sitter man är och är inne på facebook och kollar på teve.

imon är det skolan igen ... morr

men ser fram emot söndagen B-)

då blir det hemma match mot IBF falun ungdom lag 2 :P

det är emmys första match som målis :D roligt =)


det blev ingenting med kanuttarna idag :/


hejj då <333


kram §

  

  


Sockan =D



wonderchild-Christian Walz :P (Y)




Presentation


När du ändå är här så kan du väl passa på att kika lite ;* !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards