-mitt liv i vardagen

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av lillakrypetclara - 26 maj 2010 19:43

idah blev det inte så mkt i skolan bara fotboll på sista timmen x[) (klassens timme) jag tyckte faktiskt att jag var ganska bra xD gick på Alex vett du xD

_____________________________________________________________________

 

Efter skolan blev det att åka in till stan med älsklingen Bubba xD <3333

jag hade med mig tyyp 600 spänn =)

jag köpte ;

- fransk hotdog

- väska

- jordgubbar

 

det var iaf skita kul xD vi fick en liten ballong som vi satte fast på kepsen/ snodden. då gick vi in på djurmagazinet. med ballongerna. sen gick vi in vid "reptilerna" så finns det ju lite brunt "gräs" som ligger uppepå buranrna. så flyger min ballong upp dit och BAM ! min ballong sprängs. ingen sa åt mig som tur va'. men det var fett pinsamt xD !!!!!!

nu sitter jag och Bubba här och daaampar lite. hón har tyyp skratt anfall ! garv*

hon tittar på mig sen bara GARV !

haha nu vet jag vad hon skrattar åt !

mitt kattläte;; WWEEEEOOO ! Isken katt ! xd

dagen var bara bääst <3


// clara §   

Presentation


När du ändå är här så kan du väl passa på att kika lite ;* !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards