-mitt liv i vardagen

Alla inlägg den 31 juli 2010

Av lillakrypetclara - 31 juli 2010 23:14

Sjukt fin låt åh musik video ! <3


Justin Bieber - One less lonely girl

Av lillakrypetclara - 31 juli 2010 22:39

idag på förmiddagen så hoppade jag lite med min lilla älskling ------> Sockan (L)

han hoppade jättebra. men han fick springa runt det mesta. så han ska få upp farten lite. så det blir lättare att hoppa sen. han fick hoppa tre hindern på kanske 10 cm, bara så att han skulle känna att han kunde. det var på grus =)

senare när jag var klar med hnm så fick han gå in i halmboxen och hoppa lite. ska försöka få igång han lite att springa. sen så gick jag in lite. så när mamma kom tbx från att ha kört med rocket så skulle jag mocka och då fick han vara inne med mig i boxen. han fick lite glädje skutt ibland :P sen fick han gå tillbaka t' halmboxen. så åke jag och mamma hem till ella för vi skulle rida på Novis och Shade. vi red en bit upp för kallesbacken, sedan vek vi in i skogen. =) Novis tkr att det är skit kul att vara ute med en ryttare :D Jag rfick testa mina nya; Catago-skaft x) det var snyggit <3

sen när jag kom hem så gav jag kaninerna mat. då tog jag in lilla sockan till sin bur. så fick han smaska på lite pellets :P så sa jag godnatt till alla rabbitar. mina kaniners kvällsmat bestod av :

-morot

-äpple

-knäckebröd

-pellets

-havre (vissa)

-gräs


mycke mat t' mina älsklingar <333333 :D


detta var en rolig dag med en massa godis som gick ner i Claras mage ! xP

nöjd över sockan idag också ! <3


Dagens skämt !:


-Rädda skogen..

Ät en bäver xD


      LovE (L)

Presentation


När du ändå är här så kan du väl passa på att kika lite ;* !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards