-mitt liv i vardagen

Alla inlägg den 16 september 2010

Av lillakrypetclara - 16 september 2010 21:33

Ella är bäst och jag älskar dig <33 !




heheh,

idag så var dte funny :D (vissa grejer)

vi såg på film idag och smaskade på lite chips i klassrumet <3 :P

vi vann ju skoljoggen, så nåt får vi väl :D

filmen vi ser på heter "Yes man" ;P

skit rolig ju ! <33 :p

men men innan det så hände det en grej =// tänker inte skriva det....

när jag kmr hem så sätter jag mig i soffan och hänger lite vid tvn :P

så tänker jag,

- Gud va skönt att inte behöva göra ngt :D

men sen så kmr jag ju på att jag måste mocka och Celina och Rocket =O

jaja, det är väl bara att gå ut då .

det var mkt skit !

när jag blivit av med det så går jag in igen och äter,

fast det var senare. sen var det bara att gå ut igen.

skulle ju rida båda kusarna oxå <33 ;D

det gick bra (L)

men det blev lite mörkt på slutet när jag red tanten <33


sen imon så är det skola igen, träslöjd + musik (Y)

och på lördag drar jag tä säter och TÄVLAR  <33 :D ROCKET (L)

ett lycka till elr ? <33 =O



kram §


 



Tävlingen i Borlänge ;) L:D clear round <3felfri :)     

Presentation


När du ändå är här så kan du väl passa på att kika lite ;* !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards