-mitt liv i vardagen

Alla inlägg under maj 2010

Av lillakrypetclara - 9 maj 2010 18:27

i morse gick jag upp kl halv åtta och såg på tv sen vid tio ska jag åka till lilla Ella bella (L) för hon ska i väg på Shade och tävla i Leksand <3

På torsdag är det min tuuur ! <33333333 kmr bli bäääst !!!!

aja på tävlingen så ska ella rida   L:C och L:B !

 

I L:C så vann ella ! det var jättebra ! <3

I L:B så kom hon trea ! Det var också jättebra !

 

Det var då iaf den bästa dagen man kan ut och tävla på !

värsta perfekta vädret och soool   

 

Nu är jag så jävla taggad inför Knäcke cupen med min kuugn till häst <3   


hejjdå för denna dagen ! <3333333333333333

Av lillakrypetclara - 8 maj 2010 21:59

En svans,

Två öron,

Fyra ben <3

Men det är inte det ända som jag villa ha,

Jag vill också ha mitt spår i ditt -



Jag kommer att älska dig livet ut,

jag kommer aldrig glömma kärleken vi hade,

jag kommer att ta med den ner i graven !


Jag kommer att älska dig för evigt !  ♥



   R

Ro

Roc

Rock

Rocke

Rocket

Rocket<

Rocket<3

Rocket<

Rocket

Rocke

Rock

Ro

R

 


Av lillakrypetclara - 8 maj 2010 21:42

Vilken header ska jag ha idag ??

 

1. Hästarna (L) ?

1

2. kaninerna (L) ?

  

3. Innebandu (L) ?  

Av lillakrypetclara - 8 maj 2010 21:25

idag var det en rulig dag =)

´men först visste jjag inte om jag skulle gå på rättviksmarknad med Bubba <3

men det blev inte så för det blev så mkt krångel,, så jag gick med erik och mamma.

på rättviks marknad köpte jag :

-fobba tofflor

&

-brända mandlar

sen köpte mamma resten xD


senare på kvällen så red jag på min ponny (a'

jag hoppade lite bana på 60-70 cm

det gick lite segt vid början men

mot slutet så galoppade han på lite mer <3333

två ggr så tyckte han det var kul så han fick bara lov att bocka lite xP

men jag höll mig kvar :))



ja det var nog min dag det (L)


/\ clArA

Av lillakrypetclara - 7 maj 2010 12:40

Idah !

idag var väl dagen bara mega dryyyg !

vi gick hageskogen. men det gick ganska bra fast det var apa drygt.

hade stegräknare och jag gick 14340 steg !

för jag är så Duktig ! <3 ;*


Bara längtar , längtar , längtar till Knäcke cupen med mina ällsklingar !    


 hejj <♥> dåå

Av lillakrypetclara - 7 maj 2010 12:19

okejjokej jag har inte bloggat så mkt men den ända saken ifår helgen är::::.::


-SKIT BRA JOBBAT GIRLS !!!!!!!!!!!! SÅ J'VLA STÅLT ÖVER ER !


Ni kan läsa mer om CUPEN på www.emmystyle.bloggplatsen.se (Y)


Puss'n på den helggen !

Presentation


När du ändå är här så kan du väl passa på att kika lite ;* !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards