-mitt liv i vardagen

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av lillakrypetclara - 1 augusti 2010 23:39

eftermiddagen idag var mysig (L)

strax efter jag hade bloggat imorse så gick jag ut och mockade. då fick lilla sockan vara med mig :D

han har blivit värsta social =)

jag satte mig ner bara för att kolla vad han skulle göra, hoppades ju på att han skulle hoppa upp i knät. mycket riktigt så gjorde han det oxå <3

puss på dej <3


sen senare på eftermiddagen så red jag lite på banan. det blev lite dressyr-hopp :P clara likes ! hoppade över två stycken tunnor :) det var svårt i början men sedan gick det bra. det är j'vligt svårt att rama in hnm. hoppar ni upp på en häst och försöker själv att hoppa över en tunna, så får ni nog känna att det är inte bara att hänga med x)

innan jag hade ridit så tyckte mamma att vi skule ut i skogen och plocka lite svamp :/ det var ganska tråkigt ! för vi hittade tyyp bara 12 svampar...

alla j'vla kantareller har dragit löv över huvudet:/

men det blev en macka med smörstekta kantareller <3

sen när jag hade ridit klart så gick jag och gav kaninerna mat :D

så när jag kom in så gjorde jag en ---------> HALLONPAJ

tummen upp för den ! :P



imon blir det nog att vara ute lite med kaninerna i sele =)

och rida nånting elr nånstans :D


kram

     Rockets power <33 

Av lillakrypetclara - 1 augusti 2010 11:26

cha chha (L)

jag vaknade tyyp halv elva. sen så gick jag in åh loggade in på msn =) så sitter jag här och chattar med emmy ;)) men hon loggade ut nu :/

nu ska jag gå ut och prata lite med min kanin och mocka lite =D



jag bloggar mera senare ikväll ;*


kram

  

Presentation


När du ändå är här så kan du väl passa på att kika lite ;* !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards