-mitt liv i vardagen

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av lillakrypetclara - 16 augusti 2010 22:27

tjena ! idag var det ju den sista dagen på alla ungars sommarlov =//

och denna dag spenderade jag med Ella (L) nu tänker jag skriva hela dagen i detalj !!!


igår kväll så sov ella här och då skulle vi ut och bada men precis när vi kmr dit så kmr det några andra... =/ och det är ju inge kul att vara där och bada sent när det är några andra där... så då vände vi och åkte hem. när vi kommit hem så gick jg och ella ut i bostallet och pratade lite. sedan läste vi en varsin bamse-tidning xD :P sen pratade vi lite till, sedan blev vi så trötta så vi vilade ögonen lite men det gick för långt så jag och ella somnade. med kläderna på XD mitt i natten så vaknade jag och då märkte jag att jag inte bytt om till pyjamas. men på morgonen så vaknade jag tyyp elva så då väckte jag ella och så småning om gick vi ut och gav sockan frukost :P gulleplutt ! sedan gick vi in och kollade på lite tv och åt frukost. blev lite flingor och mjölk för mig och macka med oboy t' ella.

efter vi ätit frukost och kollat ganska länge på tv så gick vi ut igen för att hoppa med lilla sockan <3 han hoppade lätt :D 30 cm <3333

han var jätt duktig så han fick vara uute i hagen efteråt. eter hand så tog vi ut alla andra kaniner också. men xet då.... j*vla kanin smiter ju =/ så då fick han sitta i den lilla buren. sen tog jag ut alla andra kaniner. sen bleb jag och ella sugna på lite glass :P så vi åkte tä konsum och köpte varsin magnum :D

sen inge mer med det så vi cyklade hem igen. och hemma så skulle vi göra mat, men vi gjorde inte det direkt. för vi hade precis ätit en ice cream. så vi väntade lute med det. maten blev makaroner med pannbiff :) gôtt !

efter maten så smälte vi maten xD *rimm* sen packade vi ihop lite badkläder och masade ner oss till rog :P första gången jag badar där på 2 år :D x)

det var skönt ! <3

sen så blev det att åka hem och baka kladdkaka ;))

very yasty ! (Y)

vi hade ingen kakao hemma så vi tog oboy pulver ist xd det går lika bra det oxå

-.- sen så fick ella ´lov att åka hem :/ så då gick jag ut i stallet och tog in min lilla polle och red 4 varv runt elljusspåret :)) orkar in´te skriva om hela ritten :P


hejjdå sommar lov....           hejj skola >.<


kram


                     

Presentation


När du ändå är här så kan du väl passa på att kika lite ;* !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards