-mitt liv i vardagen

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av lillakrypetclara - 25 augusti 2010 19:09

Tjena hörru ! '


i eftermiddags när jag bloggat i skolan så rinde ella :P

hon sa att jag skulle komma till cyklestället vid högstadiet, :)

så åkte vi t' ella.

till mellis blev det då glass , med oboy, chokladsås och strössel :D

sen så gick vi ut i stallet och mockade först, sen gjorde

vii ordning ponnyerna <333 novis blev lite sportis :P med martingal och

lindor <3 + ett litet hoppspö (L)

vi red runt masterna sedan trodde ju novis att vi var klara :P

men icke då ! vi gick ner på ridbanan och hoppade

ett litete räcke på 60 :D det gick super !!! <333

ni får en bild och en liten film på det lilla skuttet <33 :P


hejj då


kram §

 

  

 

  

 

 


Av lillakrypetclara - 25 augusti 2010 14:32

tjoh !


hehe, nu sitter jag i skolan och bloggar lite :P

ska va med ella och rida på lilla Novis :P <3

idag så har vi tyyp haft lite matte, eng och no =)

ruligast var No:n

vi skulle rita masa saker, kan kolla på tavlan

det är:

huden

skelettet

musklerna

tänderna

synen, ögat

hörseln, örat

skallen

hjärnan :P


vi skulle tyyp rita en framsida till ett häfte :))


på idrotten så var vi ute åh hade lite friidrott :)

60 m, kula, boll ,läng och lite annat smått och gott <3

ikväll så ska jag se på fångarna på fortet :D

skojj skojj =)

mamma gör ngt med Rocket, köra tror jag :)


hejj då


kram §

 

 

     

Ella <333 (L)

Presentation


När du ändå är här så kan du väl passa på att kika lite ;* !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards