-mitt liv i vardagen

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av lillakrypetclara - 4 augusti 2010 22:01

idag på för middagen så fick jag lov att gå upp kl. 09.00 för vi skulle åka till sundborn  och äta lite middag och gå på nå gårdar och kolla... :/ inte jätte kul dåda. men när vi kom till maten så var det iaf gôtt :P revbensspjäll, (Y) !

senare på eftermiddagen vid halv fem så skulle jag och Ella åka med pollarna till Hedemora elr nåt sånt och träna för fredrik. det gick väldigt bra faktiskt ! :D

det var liksom två hinder som det skulle vara 4 språng emellan. och då så skulle jag hoppa dem men då hade han höjt så jg blev lite osäker... för jag ville inte hoppa så högt:S men jag tog tyglarna och red emot första hindret men då fick jag en helt annan ridning för jag blev nervös så då stannade han. sen så ville jag verkligen över det höga hindret. men då fokoserade jag så mkt på det andra hindret (det höga) så då stannde han på det första hindret igen och då liksom kastade han sig åt sidan så jag liksom åker på sidan, jag skulle ha kommit upp men jag orkade inte kravla och ha mig så jag släpper taget. Bump ! så var jag på marken :p sen fick jag ta om det igen men då så lade han ned översta bommen lite snett och då tänkte jag ju inte på att det var så högt så då drev jag ju på mer och då hoppade han ju ... :/ jaja men jag fick över hnm iaf.

sen gick vi över till en grind . först ville han inte hoppa över den. men andra gången så morrade jag lite på hnm, och då kom han över ! och sedan så tror jag att det blev en liten bana =) jag kmr inte riktigt ihåg banan men de här hindren var iaf med

räcke,grind,oxer,grind (mindre) , vattenmatta, plankor :P gick ganska bra =)

kmr lite bilder på det :D sen på kvällen nu så fick rabbitarna lite mat och lite gräs (L) sockan är pigg som vanligt !


bilderna från träningen ! :


              



Presentation


När du ändå är här så kan du väl passa på att kika lite ;* !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards