-mitt liv i vardagen

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av lillakrypetclara - 14 augusti 2010 23:13

efter att jag hade bloggat imorse var det bara att byta kläder och åka iväg :P

men innan jag åkte så kokade vi kräftor ;'( stackars kräftor...

i kok boken stod det ; -kolla så att alla kräftor lever innan ni kokar dom ;O

det är ju hur j*vla hemskt som möjligt !!! jag tkr synd om dom ;'(

-Låt oss ta en tyst minut för alla kräftor.... ! (en minut)


så där då. klar med kräft grejen. som sagt så var det ju bara att åka upp till dössberget :) när jag kom upp dit så gick jag och letade efter barnridningen =)

den var nere vid "lekplatsen". bortan för flaggstången. det var hur varmt och svettit som helst och gå där till halv tre :O jag var ju helt sjö svettig...

sen när det var klart där uppe så fick jag ju lov att gå hem...=/

hade ju fått skavsår oxå, så det var ju liksom ingen hit det inte :/

när jag höll på att gå hem så tänkte jag;

-jag måste f*n bada när jag kmr hem !!

när jag kmr hem så var maten klar så jag åt.

efter maten så frågade erik om vi skulle dra och bada ?!

och det är ju så klart att man vill när det är så här j*vla varmt ute.

så vi åkte bort t' Lisstjärn och tog oss ett dopp som varade i ungefär 1 timme elr så... jag vet inte. sen åkte vi iväg till tempo och köpte lite

-LÖRDAGS-GODIS :D

Yeajh !

det blev lite lösgodis för 24.50 kr :P mumms _*_

sen åkte vi en sväng över skolan :P f**n oxå !

sa jah när jag åkte förbi >.< hit ska vi ju på tisdag -.

jag vill börja i skolan och träffa allt folk... men inte jobba =/

saknar allt prat :(

jaja när vi svängt förbi skolan så blev det varmt igen så vi tog oss ett dopp till i Lisstjärn ;P AS NAJJS !

det var lika varmt xD

då badade vi kanske i 45 min. det blev inte så känge.

när vi kom hem så fick jag lov att rida-.- asså jag tkr inte det är tråkigt... men jag var så j*vla trött -.- men det blev inte en så lång vända. en sväng runt Lisstjärnsveden :P i skogen så såg jag två rådjur :D hehe dom stod som två statyer xD rörde sig inte ur fläcken ! men varken jag elr rocket brydde oss så kmt så vi bara galopperade vidare <3 det var en rolig tur i skogen. när jag ´kom hem så var jag asa hungrig så jag skyndade mig att plocka i ordning alla grejer från rocket och kaninerna sedan gick jag in och tog med ett taco bröd med mkt majs ;P

hejj då för idag (L)

imon blir det kaninhopptävling i Bjursås :P blir inte så långt att åka denns gång.

Xet, Gismo och Mimmi (L)


kram

     

Midori <3

Av lillakrypetclara - 14 augusti 2010 11:05

idag så ska jag hjälpa till lite på Dössberget,

 lite barnridning :) jag har inte hunnit blogga

 på 2 dagar. för det blev sent och jag orkade inte :P

men jag har tyyp badat lite och ridit ;))

imon drar jag till skolan och hoppar lite med mina kaniner =)

ska hoppa lätt med Gismo och Xet,

och mimmi får fortfarande gå i Mini ;-)

hon klara inte av nåt annat (L)

jaja ska väl hitta på nå kläder

och förbereda mig till dössberget


kram

     

Presentation


När du ändå är här så kan du väl passa på att kika lite ;* !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards