-mitt liv i vardagen

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2010

Båda dagarna med Ella (L)

Av lillakrypetclara - 6 augusti 2010 16:07

igår morse så skickade Ella ett sms till mig och frågade om jag var sugen på att rida på Novis <3 men det är ju så klart att man är ! :D det är ju lilla nova vi snackar om här (L) så jag packade väl ridkläder + badkläder :P så åkte jag väl så fort jag kunde =) tog cyklen till ella med all packning på pakethålarn'. när jag kmr dit så ligger ella där i gräset och steker :) hon låg och vaktade lilla Honey <3

sen gick jag och ella och byggde lite kaninhinder, elr hinder och hinder. vi gjorde start och mål. blev väldigt snyggit tkr jag <3 men den röda färgen vi skulle ha tiol start stank SKIT ! för den hade möglat.... jag vet att det låter lite wierd men det var liksom ett tjockt jäkla lager med bara klumpar :S sen så sa ella:

- men vi blir iaf klara med ett hinder idag.

jag: men vrf då ?

- jag har ingen svart färg.

så då tänkte vi ju att det blir bara ett hinder idag. men sen är hon ju så smartie

så hon kmr på att vi kan ta svart nagellack XD

då tog vi ju in hindret och målade med svart nagellack. det blev ganska bra :P

sen måste man ju testa det man har gjort. så vi satte på honey en sele och skuttede över; start, prickigt plank och sedan mål ! :D vi är duktiga vi (Y)

sen så skulle vi åka  t' soptippen med lite grejer. när vi kom hem så ville vi t' smälingen och bada ! då ringde jag till mormor och frågade om vi fick komma dit. och det fick vi. och då kan man ju räkna ut att erik oxå vill med xd så då fick han oxå följa med. vi badade inte så länge. men en liten stund iaf <3

efter att vi hade tagit oss ett dopp så fick vi rostat bröd med marmelad C: gôtt !

ella tyckte också att hon ville övernatta i Boan =) så då blev det oxå av <3

vi åt poppicorn :D sen somnade vi.............


idag:

idag så vaknade vi tyyp halv elva allihopa. så då hade vi lite krig "/

så fick jag lov att gå in på toa så på vägen in gav jag lilla Sockilockan frukost C-:

seen gick jag ut till dom igen =)

så klädde vi på oss och gick in och åt frukost. vi hade lite att göra idag:

-ut med hundarna

-sätta upp affischer för kaninhoppningen (kommentera för mer info.)

-hoppa med kaninerna

-fylla påå vatten åt hästarna

-mocka

-bada :P

men vi hann med allt iaf  <3

så visade ella mig hur man gör på windows mivie maker :P gjorde en lite film om "Pytte" ;'(

jaja et var en bra dag ! men nu ska jag ut och smörja meína grejer till imon :D


TÄVLINGEN I ORSA <333333


med min lilla gubbe :P RocketPocket (L)


kanske bloggar lite sen... vi får se ;))


kram

  


  Gismo <3   Gismo <3   Xet <3Xet <3 Han hoppar inte högre än vad man behöver xD  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lillakrypetclara - 28 februari 2011 22:38

hejjsann, nu har jag bytt till   devote.se ! gå in och kika på min nya blogg! ;) <33   claraaringseen.devote.se   vet ej hur mkt jag kmr fortsätta skriva på bloggplatsen.se , så gå helst in och kolla på devote.se ;) <3333333   ...

Av lillakrypetclara - 27 februari 2011 22:07


jag funderar på att byta till devote.se ??? är det bar tro :S <3    ...

Av lillakrypetclara - 27 februari 2011 21:26

asså shiit va jag är dålig på att uppdatera min blogg !!! :O nu ska jag berätta lite kort om vad som hänt ;)   match vann --> 8-2 kanintävling hästhoppning sovit hemma hos ella :p sportlov pimplat.   Match: det var match för ...

Av lillakrypetclara - 10 februari 2011 19:59

hoppsan det var ett tag sen,  glömde tyyp bort att jag hade en blogg xD jaja, men det var väl inge spec för det har inte hänt ngt  märkvärdigt :) på lördag så är det hemma mtach igen mot samuelsdal =P hoppas väl på att det kmr gå bra ;)  ...

Av lillakrypetclara - 3 februari 2011 14:51

slänger in ett litet kort inlägg ;)   idag i skolan så åkte vi pulka/madrass det gick väl bra =) sen så grillade vi också :P det var gott.  grillde marchmallows och korv:D    sista gången jag och paulina skulle åka så åkte vi på hoppet ...

Presentation


När du ändå är här så kan du väl passa på att kika lite ;* !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards