-mitt liv i vardagen

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2010

Today !

Av lillakrypetclara - 11 augusti 2010 22:43

today så fick jag lov att gå upp halv nio och ta ut hästarna. för mamma & pappa skulle åka lite tidigare till jobbet. så när det var gjort så gick jag in och bytte om t' kläder sen gick jag ut igen för att mocka :) var ganska mkt skit men det gick ändå. när jag kommit in så väntade jag på att emmy skulle komma med bussen. bussen skulle åka från gbo vid 10.40 och komma fram 10.55 så emmy gick ju ner till busshållsplatsen.och stod där och väntade.... men den kom inte. så hon fick stå där och vänta i tyyp 1 timme :O sen så sa jag att hon kunde ta nästa buss som kom halv 12. så då kom ju den bussen. så ringde emmy när hon satt på bussen så att jag visste att hon kommit på. och då hade ju erik vaknat så jag sa att bussen var as sen. då sa han: men har du inte kollat fel då ?

nej det har jag inte !

men då kollade han i busstiderna, och där stod det att busstiderna jag kollat på så stod det att dom tiderna gällde från 22 augusti. :OO jag bah åååhhh ! jaja. men hon kom iaf. när hon kmo så fick jag min autograf från Claudia :D som vi smsat om hela dagen igår <333 och emmy fick 2 st knappar av mig =) sen så gick vi in åh kollade på tv ett tag. sen kmr jag inte ihåg =/ jo jusst det vi´gick ut och packade transporten till träningen vid sex =) när det var klart så gick vi och tog ut kaninerna i hagarna. jag fick ta alla killar :P <3 xet,gismo och sockan (L)

sen gick vi in igen. det var då ett j*vla fram åh tbx ! när vi kom in så började vi göra mat för vi var så j*vla hungriga ! det blev makaroner och chicken kebab :P inte den bästa kombinationen da, men det var gôtt !  sen blev det så j*vla varmt. så först åkte vi till tempo och köpte oss en choklad kaka var :D sen drog vi t' lisstjärn !!!skönt åh ta sig ett dopp :P vi hoppade i och simmade ut till hopptornet. vi hoppa lite så körde vi lite vinken :)) sen blev det lite kallt så vi gick upp. och då kollade jag på klockan och ja bah "åh , shit !" :O jag måste hem och borsta rocket ! för jag skulle träna med hnm kl sex och då skulle vi åka halv fem. så jag kastade på mig kläderna. och cyklade som f*n hem . när jag kom hem så bytte jag tröja och hoppade i ridbyxorna. sen var det bara att gå ut i stallet :P jag fick borsta hnm inne i boxen så att han skulle kunna äta lite oxå. för han kan inte äta i transporten på vägen dit, för då blir han för mätt =/ jaja han blev snyggh iaf =) när vi kom fram till fredrik så var det ju bara att last ur och skruva i broddar. för det är på gräs ;))


träningen:

när jag gick in på "banan" (en hage) så gick jag runt lite sedan efter´ett tag så tog jag lite trav =) den kändes bra :) sen var det inte så långt kvar tills vi skulle börja hoppa. vi värmde upp på ett räcka på kanske 60-80 cm. kändes bra. men vissa ggr blev det lite fel men  men det var bara att komma igen. banan bestod av 9 hinder.

1. räcke

2. oxer

3. vattenmatta.

4. grind.

5. plank

6. större grind

7. kombination

8. oxer

9. plank

=)) gick väldigt bra ! det blev ingen film. men nån fin bild iaf =P

jag blev j*vligt svettig ! men som tur va så hade jag en tröja som andas. !!xD

sen åkte vi in på vårat ice cream place =P och köpte glass =D det blev

tip top x2

daim strut

nogger :P

 gôtt !



kram

  









GBG (L)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lillakrypetclara - 28 februari 2011 22:38

hejjsann, nu har jag bytt till   devote.se ! gå in och kika på min nya blogg! ;) <33   claraaringseen.devote.se   vet ej hur mkt jag kmr fortsätta skriva på bloggplatsen.se , så gå helst in och kolla på devote.se ;) <3333333   ...

Av lillakrypetclara - 27 februari 2011 22:07


jag funderar på att byta till devote.se ??? är det bar tro :S <3    ...

Av lillakrypetclara - 27 februari 2011 21:26

asså shiit va jag är dålig på att uppdatera min blogg !!! :O nu ska jag berätta lite kort om vad som hänt ;)   match vann --> 8-2 kanintävling hästhoppning sovit hemma hos ella :p sportlov pimplat.   Match: det var match för ...

Av lillakrypetclara - 10 februari 2011 19:59

hoppsan det var ett tag sen,  glömde tyyp bort att jag hade en blogg xD jaja, men det var väl inge spec för det har inte hänt ngt  märkvärdigt :) på lördag så är det hemma mtach igen mot samuelsdal =P hoppas väl på att det kmr gå bra ;)  ...

Av lillakrypetclara - 3 februari 2011 14:51

slänger in ett litet kort inlägg ;)   idag i skolan så åkte vi pulka/madrass det gick väl bra =) sen så grillade vi också :P det var gott.  grillde marchmallows och korv:D    sista gången jag och paulina skulle åka så åkte vi på hoppet ...

Presentation


När du ändå är här så kan du väl passa på att kika lite ;* !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards